Onsdagens markarbete

Till markarbetet jag hade igår då... :)
Som dem flesta som rider på thf vet så är Puck, hästen jag rider, inte så hoppglad med dom flesta :P men i alla fall så bytte jag om och kollade på listan om det var någon som hade haft Puck tidigare på dagen och då hade han gått en nubörjarlektion. Jag upplever honom som tjurigare när han har en som inte riktigt rider igenom honom. T.ex att han nafsar lite & stannar på lektionerna osv men igår gick att faktiskt bra och han tyckte till och med att det var kul. Man måste hålla upp huvudet lite på honom när man hoppar då han är osäker på hur man gör annars... Har inget ritprogram för tillfället så kan inte riktigt förklara övningarna vi gjorde så jag kanske kan förklara hoppövningarna vi sjö köra nästa vecka :) 
Ha de bra alla ^^ :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stylebyfk.blogg.se

Det här är vår foto blogg. Vi kommer att lägga ut bilder som vi har tagit och sånt

RSS 2.0